
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo że chcesz dokonać zwrotu towaru lub reklamacji. Otrzymasz wtedy formularz zwrotu lub reklamacji. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Południowe Lutnictwo
Pomorska 22b
32-300 Olkusz
4. Odbiór reklamowanego przedmiotu
W momencie kiedy odbierzemy przesyłkę z reklamowanym produktem nasz dział reklamacji uruchomi postępowanie nadając indywidualny kod twojej reklamacji. Z działem reklamacji proszę kontaktować się mailowo: reklamacje@poludniowelutnictwo.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Południowe Lutnictwo
Pomorska 22b
32-300 Olkusz
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię o przyjęciu zwrotu towaru. Jeśli zgłosimy zastrzeżenia co do stanu przedmiotu skontaktujemy się drogą mailową.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem.

